Lokalna akcijska grupa Moslavina jučer je u Maloj Ludini predstavila Izradu strategije brendiranja destinacije Moslavina i Digitalizaciju turističke ponude.
Cilj projekta je stvoriti identitet Moslavine kao regije koju bi se približilo široj publici, posebice stanovnicima Zagreba kao poželjnu destinaciju
Pod sloganom "Skrivena od očiju, ali blizu srca" prisutnima su predstavljeni grb Moslavine, promotivni video i nova Internet stranica gdje će na jednom mjestu biti vidljive turističke destinacije, etno i gastro ponuda, te kulturni i rekreativni sadržaji.
Vizualni identitet Moslavine osmislio je studio Size (čitaj: Sajz) dok je Internet stranicu Moslavina.travel predstavila tvrtka Orioly (čitaj Orioli).
Uvodno su projekt predstavili predsjednik LAG-a Moslavina i gradonačelnik Kutine Zlatko Babić i predsjednik LAG-ovog Odbora za turizam Janko Kezele, dok je državna tajnica Ministarstva turizma Sandra Herman, pohvalila ulaganja u ruralna područja i osmišljavanja kvalitetne strategije kontinentalnog turizma koji je u vrijeme epidemije sve popularniji.
Projekt je prezentiran svim predstavnicima gradova i općina s područja Moslavine, među kojima su bili i načelnik Općine Križ, ujedno i potpredsjednik LAG-a Moslavina Marko Magdić, zamjenik gradonačelnika Grada Ivanić- Grada Tomislav Cuvaj i direktorica gradske turističke zajednice Ankica Bešter.
Konferencija je ujedno bila i službeni početak manifestacije "Moslavina - Skrivena zemlja" u sklopu koje u drugom dijelu ovoga tjedna do 24. travnja turistički subjekti posjetiteljima nude promotivne ponude, događaje, degustacije i izlete kroz koje će imati priliku detaljnije upoznati turističku ponudu Moslavine.