Na jučerašnjoj sjednici gradskog vijeća izglasan je prvi godišnji proračun istaknut u novoj valuti – euru. S 11 glasova ZA i jednim suzdržanim glasom prihvaćen je proračun za iduću godinu u iznosu 19.4 milijuna eura, odnosno 146.113.000 kuna
Proračun za iduću godinu je predstavio gradonačelnik Javor Bojan Leš koji je od bitnijih investicija istaknuo ulaganja u nove i postojeće vrtićke objekte, obnovu krila učeničkog doma za potrebe novih studija Veleučilišta Ivanić- Grad, završetak školske dvorane u Graberju Ivaničkom, uređenje stare škole u Dubrovačku Lijevom i zgrade Obiteljskog radija i gradskog muzeja, izgradnju prve brane na rijeci Lonji, povećanje kapaciteta odlagališta Tarno, uređenje krova na tribinama u SP Zelenjak, te ostale investicije u infrastrukturu i objekte.
Također, prihvaćen je 3. rebalans proračuna za ovu godinu kojim je proračun smanjen za 18.4 milijuna kuna ili 13,48% od kojih je najveća stavka uklanjanje kupnje i uređenja Ininog hotela u iznosu od 10 milijuna kuna.
Donesena je Odluka o izboru najpovoljnije ponude za zakup državnog poljoprivrednog zemljišta na području Grada: u roku za prijavu je pristiglo 56 ponuda od kojih su 3 ponude bile nevažeće. Odlukom o izboru najpovoljnije ponude obuhvaćena je površina od 465 ha po ukupno postignutoj cijeni od 315.550 kuna ili 41.880 eura.
Prihvaćene su konačne liste kandidata za dodjelu po 15 stipendija učenicima i studentima za tekuću školsku i akademsku godinu po kriteriju izvrsnosti i socijalnom kriteriju.
Budući da je Zakonom o visokom obrazovanju i znanstvenoj djelatnosti Visoka škola Ivanić- Grad postala Veleučilište bilo je potrebno dati suglasnost na prijedlog statuta, a zbog pokretanja novog studija - i suglasnost na osnivanje novog Odjela stručnog prijediplomskog studija sestrinstva.
U ostalim točkama vijećnici su prihvatili plan rada Gradskog vijeća za 2023. godinu, kao i raspoređivanje sredstava za redovito financiranje političkih stranaka zastupljenih u Gradskom vijeću te Odluku o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika u upravnim tijelima Grada.